Subject: Teavitus MinuKatastri e-keskkonnast
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 14:11:25 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Eelteavitus mõõdistustööde läbiviimisest (maatoiming nr 202407044793).

Teavitame, et maamõõtja (GERLI NAIRIS) teostab Teiega seotud maaüksuse 
piiril mõõdistustöid ajavahemikus 24.01.2025 kuni 24.01.2026 ning vajadusel 
võtab ühendust lisainfo saamiseks.

Täpsustav teave maamõõtjalt: "Rapla maakond, Rapla vald, Uusküla, Uusküla 11 
jagamine ja piiride korrigeerimine Leevikese tn 1, Leevikese tn 3, Leevikese 
tn 5, Leevikese tn 7, Leevikese tn 8, Leevikese tn 10, Leevikese tn 17 ja 
Siisikese tn 1 katastriüksustega."

Pärast mõõdistustöid edastab maamõõtja Teile eraldi kutse maastikul piiride 
kättenäitamisel (ja/või piiri asukoha kindlakstegemisel) osalemiseks.

Kutse edastatakse:

1) Füüsilisest isikust maaomanikule rahvastikuregistrisse 
(www.rahvastikuregister.ee) kantud kontaktaadressile.

2) Juriidilisest isikust maaomanikule [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  kontaktaadressile.

Maamõõtja kontaktandmed on leitavad siit: https://minu.kataster.ee/licenses.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. MinuKatastri 
e-keskkonnaga seotud küsimustes aitab Teid meie klienditugi e-posti 
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või telefonil 665 0600.

Meeldivat koostööd soovides
Kataster